Papatyaninannesii Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük kakası kokuyprdu ve mukusluydu bol kökasit cıktı 😕 antibiyotik tedavisine basladı doktorumuz, bundurum başına gelen var mı?
defnemilam Papatyaninannesii bosuna antibiotik verme bence bol lökosit mukus olunca oluyor mukusta alerjiden oluyor genelde . bir sure sut urunlerini kes oyle emzir hala devam ediyormu . her tahlilde bol lokosit cikardi yasli bir doktora giderdik enfeksiyon var deyip dururdu . sonra 1 ay sut urunleri yemeyip tahlil verdigimde lökosit gecmisti .ayrica ek gidayla mukus gecince lokositte gidiyor . ve ilk kakada kanla karsilasmamiz antibiotik sonrasi oldu alerjiyi tetikledi hala kakada kanla ugrasioz 1 yas . oldu. tahlilde rota amip vs cikmadiysa sadece bol lokosit cikiyorsa lutfen antibiotik verme baska bir doktora daha danis.
defnemilam Papatyaninannesii ve sütun artsin diye rezene tarzi caylardan uzak dur lutfen proktokolite sebep oluyor.
Papatyaninannesii defnemilam teşekkür ederim kızımda zaten 2. Aydan itibaren mıkus var var iki drda gittim süt allerjisi demedi bu doktorda intihap var dedi antibiyotikbasladı ateş yok Aydan beri allerjiden şüphelenıyorum ama kanıtlayamadım gürültülü kaka bağırsak sesleri huzursuzluk ara ara uykuya dalamana mukus kakada 2. Ayda kan vs vs napcam bilmiyorum
Papatyaninannesii defnemilam birde bu intahap el hijyeni ile alakalı değil dimi çünkü ellerini hep ağzına götürüyor acaba elinden mı kaptı dicem
Bebegimm1 Papatyaninannesii 4aylikken bizde kaka tahlili vermistik kakasi kokuyordur nadir lokasit goruldu yaziyordu doktor sebebini anlattı ama bize antibiyotik kullanicaksın demedi sadece süt urunlerini 10gün tüketme demisti ama bizim baska rahatsizligimiz vardı antibiyotik kullanmak zorunda kalmistik alakasi varmidir bilemiyorum ama ilaci kullaninca kakası kokmamaya başlamisti ilacı biraktik 1 hafta sonra kakasi tekrar kokmaya baslamisti suan 6 aylik hala kakası kokuyor
Bebegimm1 Papatyaninannesii evet etmek zorunda kaldık cunku doktor alerji mamasi vermisti hic bir turlu içmemesti aç kaliyordu bende sut urunlerini tuketmeye devam ettim doktorda eski mamayla devam et dedi kakada kan görene kadar diyet yapmiyoruz tadimlara başladik yogurt yumurta sarısı verdim hic bir sorun olmadı anlamadik bizde alerjisi varmi yok mu ama antibiyotik kullanmadan önce bir başka doktora daha sorun cunku ben 2 doktora goturup baktirmistim ikiside antibiyotik kullanicak demisti ama dedigim gibi bizim antibiyotik kullanma sebebimiz başka bir sorundandı en düşük dozunu yazmistı doktor siz yediklerinize 10 gün dikkat edin derim ama başka bir doktora daha danışın derim
Papatyaninannesii Bebegimm1 anladım cok tesekkür ederim peki bu lokasit gözükmesi el hijyeni ile alakalı değil dimi sürekli eli ağzında cunku silsemde yatişemiyorum
Bebegimm1 Papatyaninannesii hiç fikrim yok bende temizliğine dikkat ederim eli hep agzinda ellerini yıkarım onunla alakasi varmıdır bilmiyorum
Bebegimm1 Papatyaninannesii bu arada ilacı kullandiktan sonra tekrar tahlil verin dedi mi size doktorunuz
defnemilam Papatyaninannesii hayir hijyenle hicbir alakasi yok . mukus ne kadr coksa kakada lokosit gozukuyor kakada kan da gorduysen kesin alerjidir bosa antibiotik verme. cocuk doktorlariyla vakit kaybetme bulundugun ilde bir alerji doktoru bul onunla yönet bu süreci .cocuk doktorlari alerjiden pek anlamiyor hemen enfeksiyon var diyorlar . bizde de gurultulu kaka ishal karinda guruldama meme reddi emerken kivranma uykuda kivranma hepsini yasadim. alerji testimiz negatif ama bu olmadigi anlamina gelmiyormus 2 tasindan once testler yanlis cikiyormus .sadece süt urunlerini kes bir süre bak bakalim rahatlayacak mi ama alerji doktoruna da git
Papatyaninannesii Bebegimm1 anladım canım sağol, yok bi kopukluk oldu tahlil sonucunu babam gösterdi, ben aradım dru sadece bitene kadar kullan dedi
Papatyaninannesii defnemilam teşekkür ederimm ❤️ Antb kulandık kokusu gitti ama mukus var hala süt allerjısı olması muhtemel diye dusnuyorum yeni doktor arayışındayım