Merhabalar ben 11 ay once sezryn oldum dogumdan sonra adetlerim duzenli oldu cok sukur ama sonrasinda 1 ay gecikme oldu sonraki ay adet oldgumda kanamam hic durmadi parca parca kan attm ara ara ve suan 4ncu ayi bitirmek uzereyim kanamam bi gun bile durmadi doktor diceksiniz ramazandi kapanmaydi maddi durumdu ne randevu alabildim.ne baska bisey devlete aldim gittim 1ay sonraya ultrsn verdiler smdi ozele randevu aldim persembe gidicem ama lutfen boyle bisey basina gelen varmi cok korkuyorum sizce neden olabilir boyle bisey yasayan duyan var mi en azndan bi bilgilendirme🙏🏻