Tcolak Ben basladigimdan beri hep puturlu verdim. Catalla ezdim ya da cam rendeden gecirdim. Blender kullanmadim. Simdide çiğneyip kendi kucultuyo. 2 tane altta disi var. Ama dis olmasa bile yumusak gidalari yemesi lazimm artik. Yaklaşık bir kup seker büyüklüğünde veriyorum yiyecekleri sorun yasamiyorum. Birde onunla birlikte bende yemek yiyorum en başından beri. Cocuklarin taklit etme ozelliklerinden dolayi beni de izleyerek cignemeyi ogrendigini dusunuyorum. Siz pure seklinde mi veriyosunuz