mltmylmzknt35 Arkadaşlar merhaba. 35 günlük bebeğim var uyku sorunumuz ve gaz sorunmus var artık uykusuzluktan catlicak bebeğim. Gaz için sap simplex verdi Dr kullandığınızda beri kusmalar arttı. Emerken uyuyor emmeyi bırakınca uyanıyor napcami şaşırdım artık