Kızlar oğlum 20 gün sonra 1 yaşına girecek ben 2 haftadır 1 yaş üzeri olan devam sütlerine başladım alerji vs olmadı ek gida ile sorunumuz yok . gece uyumadan önce ve gece uyandığında bebelac mama içiyor. Sorum şu devam sütü ve mama ikisi sorun olur mu sütten günde kaç cc içmesi lazım acaba yardımcı olur musunuz