Kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük 6 ay aşısında kilosu 6.700 dü çok zayıf ve hiçbirşey yemiyor beni emmeyi bıraktı 4 aylıkken ee şimdi mamayıda içmiyor 5 aylıkken el gıdaya başladık şimdi ek gıdada yemek istemiyor iştahsız bir bebek ve ilk bebeğim böyle olan anneler neler yapıyorsunuz fikir verin