Benim de çift taraflı çentik vardı. 13. haftada gittiğim doktorlardan biri keşfetti. Genelde detaylıda anlaşılırmış erken teşhis edildi. coraspirin kullandım. 34. haftama kadar. 3 doktorla gebeliğini takip ettim. Hepside sıkıtnı olmayacağını söylemişti. 39+2 de normal doğumla sağlıklı 3300 gram bir kız doğurdum🥰