Kızlar bebeğim 4. Ay atağında şuan cok huzursuz uyku gerilemesi birde az emiyor ama sık emiyor . Bu gibi durumlar var. Bi kaç gündür kakası yeşilimsi oldu sonuna kadar emmediği için dedi doktorumuz yani yağlı kısmı almıyor anne sütündeki ondan normaldir bu dedi. Bugün sabahda nokta kadar böyle ufak bi kan var çok korktum başına gelen oldu mu yarın doktora götüreceğim eşim bugün yok ama aklımda sürekli annem falan korkulacak bişey değildir diye sakinleştirdi ama illa aklımda. Bide takipteyim sürekli daha yeni de doldurdu altını baktım yok öyle bişey bi kereliğe mahsus oldu yani.