Babybabynihal Ozge8_ alınmıyor eriyor zaten lazer kesimdir muhtemelen yapıştırmadır. Diğer türlü ipli dikiş kalmadı. Tahmininizden iyi durumdadır bakmadıysanız dikiş yerinize
Babybabynihal Ozge8_ hiç acımıyor ztn orası hissiz. Bende en çok bu sebepten sezaryen istememiştim aklımda kanlı ipli kocaman bir kesik olarak düşünmüştüm ama hiç öyle değilmiş. 10 cm bile değil yapıştırma ve hissiz. O hissizlik azaldı beni rahatsız etmiyor