zeynepduha Herkes söylüyor meme terbiyesi olacak vs henüz 53 günlük anneyim meme terbiyesi ne demek ☺️
Mom064 zeynepduha memelerin artık eskisi gibi fazladdan süt üretmiyecek bebeğine yetecek kadar süt üreticek yani suan akıyo ya sürekli bide göğüslerin baya bi şiştir kücülücek ve eskisi gibi sütün akmıyacak😂😂
nickimikili zeynepduha sütün bebeğinin ortalama ihtiyacına yönelik gelmeye başlayacak 3 ay civarı oluşmaya başlıyor
Sfk55 zeynepduha ben 7 aylık anneyim göğsüm terbıyeyse oldu evet yumusadı ama hala sutu hızlı cektgnde tazzikli geliyo eski sertlik yok ama hala emerken sut sızar bazı seyler baki kalıyo 😂
Snfk zeynepduha vücudun evladının ihtiyacına göre süt üretmeye başlayacak. Bi yerden sonra göğüslerin sertleşmesi gidecek. Bu seni acaba sütüm mü azaldı diye düşündürebilir. Ama sağlıklı besleniyorsan ve bol su tüketiyorsan korkmana gerek yok.
Tobby19 Mom064 yalnız sabah sabah sütüm bitti sanıp süt yapsın diye ağlayarak koca bir tava kıymalı yumurta yedim ajdjdkd. Meğerse olay bambaşkaymış😂😂😂
catlakbianne Mom064 ben de 3aydayım bi anda göğüslerim yumuşadı sanki sütüm bitmiş gibi bebeğinden bazen yutkunma sesi duymuyorum sizin de böyle miydi
zeynepduha Snfk çok teşekkür ederim çok açıklayıcı olmuş ben kaçıncı ayda gerçekleştiğini merak ettim ☺️
Erdmalprshn Bu göğüslerin terbiye olması bende neden bebeğim daha 3 haftalıkken oldu 🥺🥺🥺 sütüm yetiyor cok şükür ama korkuyorum bir gün emziremezsem diye 🥺🥺😓
Gzmkr Benim de 45.günde oldu. Sabah kalktım meme bomboş, emzirdim ama çocuk doydu mu doymadı mı anlayamadım. Akşam baktım hala boş, oturup ağlayacaktım süt bitti diye. Sağınca durumu fark ettim neyse ki:)
Tatlim zeynepduha kişiden kişiye değişiyor. Benimki yaklaşık 4-5 aydan sonra yumuşamaya başladı. Ama süt sızması falan hala devam ediyor. Ama süt miktarı aynı en son 400cc sagmistim yani azalma da olmuyor. 13 aya geçti şimdi hala da süt sızması var ben de bundan şikayetçiyim. Çünkü hala gümüş kapak ve göğüs pedi kullanıyorum.
daisybebek Tatlim 400 cc mi maşalllah 1 günde mi , bir keredemi? Merak ettiğim için soruyorum pompanda nedir acaba bende arayıştayım 🙏🙏
Ndmdmr Benim de yaşadığım buymuş demek ki 🤦🏼♀️Bende düşünüyorum Allah Allah bu göğüs pedleri niye ıslanmıyor diye 🤣
Yhmerve Oğlum beş aylık oldu hala göğsümün diğeri akıyor emerken.. Dışarıda vs. Çok zor oluyor sağmak gerekiyor hep göğüs pedi kullanıyorum terbiye olmadı henüz 😏