Baldudak_Emirbeyimiz BuketMina Lansinoh kullandım ve hiç memnun kalmadım. El pompasiyla daha çok geliyordu, sağımı kuvvetli değil. Bilginiz olsun.
Cgnege44 BuketMina babyme var hiç güzel değil acıttı hep bı işe yaramıyor hastane tipi kiralayabilirsinix 5gun sütüm yoktu sağa sağa geldi şükür hastane tipi medela galiba markası cokguzeldi
Deletedmom5284 BuketMina lansinoh kullandım benden ayrı arkadaşlarıma da verdim kullansınlar diye hepimiz memnun kaldık tekli elektrikli olanı
leynanin_pembemantosuu BuketMina lansinoh manuel kullandım çokda memnun kaldım elektriklide gelmeyen sütümün hepsini sağabiliyordum yarada yapmadı acıtmadı
BuketMina leynanin_pembemantosuu Deletedmom5284 Cgnege44 Baldudak_Emirbeyimiz Bende philips avent manuel pompa var aslında memnunum ama kızım emmeyi bıraktı henüz 3 aylık, bu süreci kolay geçirmem lazım. Lansinoh elektrikli çift başlı aldım şimdi. Masajlıymış umarım işe yarar. Memnun kalanlarda var memnun kalmayanlarda umarım memnun kalırım 😔