Buse-1 2 aylık bebeğim az kilo alıyor ne yapmak lazım emmiyor ama sağıp veriyorum biberonla 1 saate bir 50 ml içiyor. Hala nasıl kilo alımı yavaş anlamadım. Ne yapmak lazım bu durumu yaşayan biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Nefeshiramm Buse-1 kça kilo alıyor aylık dün doktora gittim kilo ile ilgili soru sorduğumda dedi ki ayda 500 gr alıyorsa süperrrrrr hatta uzattı böyle süperi
ali_zeynep Buse-1 merhaba. Benim bebeğin de 2900 doğdu 2,5aylıkken 4800 çıktı. 3saatte 1 mamasını veriyorum 100-120ml içiyor. Persentile göre düşük kilosu malesef ama her bebek bir olmaz canınızı sıkmayın
yuksekipek Buse-1 saat basi 50 ml iciyor diyorsunuz bence gayet iyi 2 saatte bi olsa neyse dicem her saat basi iyi yani bu kadar icmesi huzursuz mu doymuyormu acaba
Fridasrose Buse-1 ilk 3 ay her ay 500gr alması normal olan diye biliyorum o yüzden korkmayın bence gsyet normal her çocuk kilolu olcak diye bir kanun yok sağlıkli olsun yeter
Sinemdefne Buse-1 zaten ayda 500-600 gr almasi lazim maşallah gayet guzel almış kilosunu her kilolu bebek saglikli zayif bebek sagliksiz degil suan duzenli guzek kilo almis dogumdan itibaren zaten problem olsa kontrole gittiginizde doktorunuz size soylerdi kilosu az diye düşünüp mama vermeyin doktor tavsiye etmedigi surece ayrica benim bebeğim 3 aylikken 5600 gr di 3 aydan sonra kollar baldirlar kat kat olmaya baslayacak 😂🙏
Beyzaveecrin Buse-1 bebeğim malesef hastanede mama verildiği için mama vermek zorunda kaldım. Emzirmeye çalıyorum 2 3 saatte bir 15 dk kadar emiyor akşam da mama verirsem 90 ml veriyorum
Begooo Bebeğin kilosunda bir sıkıntı yok her ay bir kilo alacak diye bir kural yok, aylık 600-900 gram alması gerekiyot ilk 6 ay. 500ün altına düşerse mama takviyesi olabilir. Doğum kilosuna göre çok iyi ekstra bir iey yapmanıza gerek yok
Buse-1 Beyzaveecrin benimde pek emmiyor sağıp veriyorum mecburen biberona alıştı iyice bende gece mama veririm belki en azından tok kalması açısından.
Beyzaveecrin Buse-1 ne olacak bilmiyorum emmiyor diye ağlıyorum tekrar memeye döndürmeye çalışıyorum ama çok ağladığı için akşam dayanamayıp mama veriyoruz 😔😔
Sinemdefne Buse-1 biberin vermeyin surekli memenizi verin mutlaka tekrar memeye alisacak belki aciktigi icin aglayacak ama sonunda alacak bende yasadiginiz butun problemleri yasadim kilo almiyir sandim geceleri mama verdim bos sagliksiz kilo aldi simdi tamamen anne sutu aliyor ve sadece emerek simdi biberonu emmiyir bile
Buse-1 Beyzaveecrin İnstagram da bi emzirme danışmanı kadın var çok güzel yardımcı oluyor istersen bir ona yaz belki sanada faydası olur. Dilruba demirezer adı .
Sinemdefne Beyzaveecrin sütünü sagio kasikla icirmelisin biberenu unutsun ve evde surekli emzir memeye oyle oyle alisacak
Buse-1 Donebaris mama vermek istemiyorum pek ben daha çok küçük sonuçta az da olsa katkı maddesi var içinde
Donebaris Buse-1 Evet haklisiniz bnm gogus uclarim kaniyo yarali hep mecbur arada veriyorum sizliyo resmen
Buse-1 Donebaris oda çok kötü çok zor oluyordur sizin için ilk başta benimde hep yara oldu ama ebe yanlış emzirmeden kaynaklı oluyor dedi.
Buse-1 Elifyaban hemşire biraz tedirgin etti de ondan biraz böyle acaba bir sıkıntı mı bar diye düşünmüştüm