Balbebek_Egemen nickimikili var hala 2.5 sene önce sezeryana oldum devlet hastanesi de plastik iple diktiler
Balbebek_Egemen Ozge8_ hiç korkmayın ben uzandım düğüm kısmını kesti diğer taraftan çekti ve hiç canım yanmadi korkulacak bişey yok merak etmeyin
Ozge8_ Balbebek_Egemen teşekkür ederim Allah razı olsun alt çamasır soyunupda yapılıyor yoksa sadece iç camasırını ınıdırıpde mi yapılıyor
Balbebek_Egemen Ozge8_ Ne demek bende korkarak gitmiştim ama hiç bir acısı yok dikiş kısmına kadar indirip üzerinizi az yukarı çekiyorsunuz öyle hemen aliyolar zaten birkaç dakikalık bişey
Kader51 Ozge8_ sezeryan so rasi dikis aldirmaya gidiliomiki bnde dimis yoktu iplik kemdiliginden dustu estetik dikis mis galiba
Ozge8_ Balbebek_Egemen dogum yapalı 11 gün oldu ama bebegım le hastanede yatıyoruz cuma taburcuyuz pazartesi gelip aldırıyım dedım dıkıslerı ole dusunuyorum
Balbebek_Egemen Ozge8_ geçmiş olsun iyi misiniz ve 15 gün sonra aldiriliyor pazartesi iyi haber verirsiniz
Ozge8_ Balbebek_Egemen canım cok şükür dikişlerimi aldırdım korkulacak bişeyi yokmustu bebegım de saglıklı masallah🧿