Merhaba minik meleklerin güzel anneleri ❣️Ya benim size sorum olacaktı.Ben SMA optipro kullanıyordum 3 gün öncesine kadar yaklaşık 2 ay olmak üzereydi fakat büyük tuvaletini üst üste yapmaya başladı bir gün içerisinde 3 kere ve kusmaları çoğalmıştı. Bende hipp organik combiatic mamasına geçtim. Tuvalet sorunumuz düzeldi ama organik mi önerirsiniz yoksa combiatic organik mi farkı nedir? Çünkü kimi annelerimiz olumsuz kimi annemiz de olumlu şeyler yazmış bir de size sormak istedim. Şimdiden teşekkür ederim 🙈🥰