RNmom20 ücretiyle alakalı hiç bir bilgim yok eşim teslim almıştı ☺️ Ama çok cuzi bir miktardır diye düşünüyorum çünkü patlatma pastalarının içerisi sadece kek oluyor içerisinde hiç bişey olmuyor sadece üzeri kremşantiyle kaplanıyor o yüzden maliyeti de düşük oluyor diye biliyorum