Hanımlar bebeğim 5 aylık kaka yapmıyordu 4 5 gun de bir yapıyordu o da lavmanla doktor bize dupholac isimli ilacı verdi şimdi en azından yapmaya çalışıyor az da olsa sorum şu bu ilacı çocuğuma icirirken çocuğum tıkanıyor boğazına kaçıyor galiba çok kötü kıvamlı olduğundan kullananlar var mı sizde de aynı oluyor mu faydasını gördünüz mü fitil soktum fitille hemen yaptı sizce hangisi daha iyi