12svg valla 27 aylıkken odasını ayırınca otomatik olarak bıraktı gece emmesini. Ama sizin bebeğiniz daha gece beslenmesini kesmek için çok küçük. Hiç uyanmasa uyandırmayın ama uyanıyorsa acıktığı için uyanıyor büyük ihtimalle. Biraz daha bekleyebilirsiniz kesmek için.