Sngl_3 Merhaba bayanlar Emzirirken sigara içenler var mı? Bebeğe zararı oluyor mu? emmeyi reddetme oluyor mu? Veya başka bişeyler?
SB_ Sngl_3 hamileligimde sadece tek tük içtim.. Ama doğduktan sonra 1 hafta geçince aşağı yukarı stresten felan geri başladım.. 23 günlüğüz şu ana kadar şükür meme reddi olmadı İçim rahat değil tabi bu yüzden bol su ve bebegede yararlı olan çaylar tüketiyorum Ama ne yapım stresimi sigara icince atıyorum o 3 dakika bana yetiyor sakinleşmeye
Annis-ogul Sngl_3 tabiki zarari olur size zarari olan şeyin bebege olmaz mı. Sütle geciyor ve t Sutunuzun kalitesi düşüyor tadı acilasiyor. Bunu çocuğunuza yapmayın artık kimse sigara içmezse ölmez. Kendinizi kandırmayın birsey olmaz diye.bugun olmazsa yarın çıkar belirtileri vicdan azabını değer mi
leynanin_pembemantosuu Sngl_3 az daha dayananın içmeyin lütfen 1 yaşa kadsr emzirirn en azından sonra içersiniz emzirmeyi bırakıp
210796 Sigara icenden cok etrafdakilara zarar zaten.ben babam sigara icince hemen oglumu cikariyorum baska yere.disardayekn kokusu gelince oglumu nereye cekecegimi bilmiyorum😄o kadar dikkat ediyorum yani.yazik bebeklere tertemiz cigerlerini zehirlemeyelim