[silindi] Kızlar merhaba mama Hazırlama onerilerine bakıyorum her doktor farklı soyluyo mama üzerinde yazılanı yapıyorum bu sefer gaz yapiyo sizler mamayı nasıl hazırlıyosunuz acaba ?
sarikedicigim07 [silindi] Bende kaynamış soğumuş suyu ılıklaştırp yapıyorum. kaşıkla karıştırıyorum canım mamayı
Destina16 [silindi] ılık su ile çalkalayıp. sonra kapağını açıp.havasinin çıkmasını bekleyip öyle veriyordum mamasını hiç gaz sorunu yaşamadım.
Reyna [silindi] ucuna parmağımı koyup çalkalıyorum prmağımı çekince hava çıkıyor sonra ben memenin ucunu yine sıkıyorum biraz da öyle çıkıyor hava ondan sonra içiriyorum