Kızlar bebeğim 8.5 aylık şuan üst dişleri çıkaracak ateş ishal falan yok gündüz oyun yemek esnasında gayet iyi tuvaleti düzenli ama uyku için yatırdığım anda kendini atarak dönmeye ağlamaya başlıyo ağlaya ağlaya kendini yorup öyle uyuyor neden böyle bu kadar ağlayıp inat ediyor anlamıyorum dişten desem gündüz gayet iyi doktorumuz pedagoga götürmemi tavsiye etti bunu yaşayan var mı götürmeli miyim bilmiyorum yardımcı olur musunuz