Simay41 Kızlar 12 ay 20 günlük ve hala geçmeyen göbek fıtığımız var, doktor 1 yaşına kadar geçmezse ameliyat dedi. Bilgisi olan varmı veya ameliyat yaptıran ? Olduktan sonra düzeldi mi ?
senamiray Simay41 canım benim kızım çok ağlıyordu kolikti iki tane 25 kuruş parayı yıkayıp steril gazlı beze sarıp göbek deliğine yapıştırdım içine girmesini sağladı gibi yani alçı görevi gördü inşallah düzeldi daha çıkmazsa
Simay41 Fndkkrdu inşallah canım 🤲🏻 Ağlatmamak için elimden geleni yapıyorum çünkü çok kötü göbeği çıkıyor korkuyorum
Simay41 senamiray canım 1 yaşında etkisi olur mu acaba ? Doktor sakın yapmayın giyince küçükken bizde yapmadık benim kızımda kolikti ve çok aşırı gazlıydı 1 yaşına kadar geçer dedi doktor geçmezse ameliyat diyince bende korkmaya başladım 1 yaşında ve 1 karış önce içeri de girmiyor artık
Simay41 senamiray tamam canım şuanda götürmedik tayinciyiz eşyaları toplamaktan götüremedik gittiğimiz yerde götüreceğim ama korkuyorum ağrı yapıyor mu yapmıyor mu onu da bilmiyorum