qwrt1245 Merhabalar bugün sabah kızımı emzirirken sütümün soğuk olduğunu fark ettim normalde ılık olurdu kafam karıştı böyle bir şey başına gelen var mı. Dondurmada yemedim valla yesem artık hurafelere inanmaya başlayacaktım 😅
Sfk55 qwrt1245 canım cünkü vücudumz da yanıyo sıcaktan akan süt eskiye göre ondan soguk gelmstr belki süt üşür yok senin gazın bebeğe gecer falan bunlar hurafe
Yarim_Kilo_Kiyma qwrt1245 Sütün anneden çıkarken 37 derece sıcaklıkta çıkar. Ve anne emzirir iken vucüt sıcaklığı artar
qwrt1245 duru2603 başka biri baba dese ay I tepkiyi vrebilirdim ama sütüm tazyikli kızım emerken memeyi ağzından çıkardığında elime fışkırdı ve gerçek manada soğuktu daha önce ılık olduğu için arasa fark olduğunu fark ettim
Seymen1905 Sfk55 gaz bebeğe geçiyor hanımefendi oyle olmasa alerjik bebeği olanlara emzirirken onlarda diyet yapmazdı yani ayrıca doktorlar bile diyor gazın bebeğe geçtiği
qwrt1245 Yarim_Kilo_Kiyma olabilir dediğiniz gibi belki vücut sıcaklığım artmıştır birkaç gün öncesine göre çok soğuk geldi bana o yüzden merak ettim
qwrt1245 Giizz öyle olduğunu biliyorum da sütüm tazyikli bebeğim emerken meme ağzından çıkınca elime fışkırdı ve bildiğiniz soğuktu birkaç gün önce ılıktı baya
Seymen1905 Eminehalil geçiyor geçmez olur mu bebeğim ilk doğduğunda karnıbahar yemiştim 2 gün gaz sancısından kıvrandı doktora götürdük gazlı yemekler yeme dedi