hulyaaa-123 sadece tarçın ve Türk kahvesi mi koyuyosunuz yoksa hindistan cevizi yağı ya da tereyağı gibi bişey koyuyormusunuz youtube da çoğu videolarda bu yağlardan biri var çünkü ve ozmaan tadı çoo kötü oluyo bide sütlü mü sütsüz müyapıyosunuz benimde arada tatlı krizim tutuyoda