Herkese merhaba bebegim 3 aylik emziriyorum ve dun adet oldum hic beklemiyordum internette en az emziren kadinlarin adet donemleri 6 aydan sonra basliyor yaziyo moralim baya bozuldu acikcasi normal bi durum mu acaba sütümde azalma olurmu endiselerim var beni noolur aydinlatin 😔😔😔