Marvegas Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı bel ve sırt ağrısından gece uyuyamiyorum normal doğum yaptım başına gelen varmı ya
Zeyzeyyyyy Ben gittim doktora doğumdan sonra ben bel fıtığı oldum yapacak hiç bişi yoktu ilaçta kullanmadım emziriyodum böyle devam ettim sıcak tuttum zorlamadım kendimi