18 gün önce sezeryan oldum, 1 hafta önce de dikişlerim alındı. 4 gündür falan korse kullanıyordum, dün çok sıkı bağladım korseyi, ameliyattan 3 gün sonra falan ayağa kalkınca, gülünce bi ağrı oluyor ya o ağrı oldu dün, dikiş yerime bakarken şişlik Farkettim fındık büyüklüğünde, bugün daha da şişmiş kızarmış hafiften, var mı böyle bi durum yaşayan?