Havva_k Güzel anneler herkese günaydın😊 2 aylık kızım var özellikle şu 1 haftadır emerken ağlıyor 2 veya 3 yudum içiyor ağlıyor emziği verince susuyor bu neden olabilir. Acaba boğazı falan mi acıyor süt geçtikçe acıtıyor boğazını doktor kontrolünün daha süresi var soramadım. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba?
Snfk Havva_k atak haftasında olabilir gazı olabilir ağzına çok fazla gelebilir ya da çok az gelebilir tazyikli gelebilir takip et sadece
Begooo Havva_k bir anda fazla geliyor olabilir süt o da ağlamasına sebep olabilir veya hemen gaz geliyordur o da sevep olabilir hepsini tek tek takip etmek lazım
Efem123 Havva_k benim bebeğim de aynı durum var emiyor az geldiği için bırakıyor sinirleniyor ağlıyor çünkü çok gelince çok güzel emiyor ama azalınca sinirlenip ağlıyor şu aralar hergun böyleyiz 2 ay 1 gün oldu
Havva_k Snfk evet bu hafta atak haftası birde hızlı hızlı emiyor midesi bi anda alamıyor galiba çok tesekur ederim cevabınız için😊
Havva_k Efem123 bizde 2 ay 6 günlüğüz atak haftasından dolayı olabilir çünkü süt ile ilgili bi sorunumuz yok bu hafta böyle olabilirmiş uykuya dalamama,emerken ağlama,memeyi bırakma,sürekli ağlama gibi durumlar varsa atak haftasıymış
muberra58 Havva_k ya benim kızımda 2 ay yedi gün memeyi ağızına alıyor iki dakika sonra süt geldiği halde bırakıyor ağlıyor zor sakinleşiyor biberondada aynısı yapıyor
Havva_k muberra58 canim benim kızım da aynı ama emziği alıyor sanırım atak haftasından kaynaklı böyle oluyor
Havva_k muberra58 sanırım öyle canım tam bilmiyorum yanlış bilgi vermeyim bu atak da büyüme atağıymış o yüzden zor uykuya dalarmış bebekler,memeyi reddederlermiş bazen sebepsiz ağlamaları olurmuş. Inşallah en kısa zamanda geçer bebeklerimiz de bizlerde rahat ederiz 🤲🏻