Necla61 Neclacım nasılsın? Şu an bizim çocuk odası da yeni eve kuruluyor. Birkaç güne sana burdan özelden öğrenirsen atayım odayı. Ben ayrıca çok küçük bir oda var orayı aktivite odası yaptım. Oraya oyun halısı,raf,bulut masa sandalye aldım. Evin boyasını değiştirdim bir duvara stıcker aldım netten hem kızımın odasına hem de aktivite odasına yapışırıcam. Bitince atarım sana ama biraz sürecek 😑😑 ne zor şu taşınma