Günaaaydıınnn şekerler 😍
Size bir şey sormak istiyorum. Kızım 53 günlük,3390 gr doğdu 3190 düştü sonra toparladı. Şu anda yani Cuma ölçümünde 4800 gr geldi.
Emziriyorum bebeğimi bezi falan da dolu dolu oluyor yakın zamanlarda altını açarsam az dolu oluyor.
Ama günde 1 en fazla iki 30,60 ya da 90 ccmama alıyor sorun ki neden 😑😑😑
Belli saatler de 1 ya da 2 kere krize giriyor. Uykusu gelince yapıyor bunu anladım artık mememi veriyorum kendini devamlı geri atıyor ve mamaya alıştırmak istemediğim için sabrediyorum ama inanın 1 2 3 saat geçiyor oyaladıkça durup durup ağlıyor en son susmuyor ve veriyorum😑😑
Kilo alımı sizce nasıl, bu kilo alımı anne sütü ile mi oluyordur aldığı mamalar ile mi bunu çok merak ediyorum 🙄 Yani sütümün yarayıp yaramadığı anlamak istediğim 😔
Teşekkürler şimdiden💜