Aselbusraa Merhaba sevgili anneler 3 haziranda 6.ay aşımızı olduk tetanoz asısının yapıldıgı sağ bacak hala şiş ne yapsam gecer tecrube eden anneler var mı?
Dmt-01 Aselbusraa aşı yapan hemşireniz söylemedi mi limon kolonyasını dolaba koyacaksınız soğuduktan sonra pamuga döküp o şiş yere masaj yapacaksınız bu şekilde söylüyo bize her aşıda hemşiremiz çok şükür daha şişlik olmadı hiç ama deneyebilirsiniz
nihanmelek Şişlik bir süre devam etmişti bizde. 1 hafta kadardı sanırım 😊 korkmayın bence kendi kendine geçer
Aselbusraa Dmt-01 sadece masaj yapın dedi ama kızım pwk izin vermiyor kolonyayı denicem teşekkür ederim