Klkn06 Biontech olduktan sonraki ilk sabah ayaklarımda ve bileklerimde çok kötü kaşıntı kızarıklık oldu sanki sinek ya da pire ısırmış gibi. Çocuğumda ve eşimde böyle bi şey yok sadece bende oldu aşıdan dolayı mı acaba dedim aranızda böyle bi şey yaşayan var mı?
Cydvrl Klkn06 ben de dün yaptırdım ama sadece kolumda ağrı var sizin alerji geçmişiniz varsa bir doktora görünün
Zeyzey2019_ Klkn06 böyle değil ama 1 aya yakın süren kemik ve kas ağrım oldu. Hala geçmeyen baş ağrım var. İkinci dozu sırf Bu sebepten olmadım. Titreme, halsizlik, kol ağrısını saymıyorum bile belirtiden yaşadığım ağrıların yanında.