1annecik Melmural ben gayet memnunum oğlum şuan 9 aylık ilk üç ay aptamil kullandıktan sonra geçtik bebelaca kilo alımı gayet iyi tabii şu an ek gıdada alıyor ama hiç kabızlık yaşamadık
Sema92 Biz 2 hafta oldu bebelac gold a geçeli gaz problemi olmadi kabizligimizi duzeltti cok sukur kendi kendine rahatla yapabiliyor . Kilo alimini henuz bilmiyorum ayin 21 inde gorucez baklim :)