_elmaliturtam Kızlar merhaba. 6ay12 gunluguz. Sebzelerden başladık. Fakat çok az vermeme rağmen ve bol zeytinyağı kullanmama rağmen bebeğim kabız oldu. Bende birkaç gün ara verdim ek gıdaya. Alışana kadar bu şekilde mi olucak. Yoksa zorlanicak mi yavrum hep. Ağlayarak yapıyo çok üzülüyorum. zeytinyağıyla sütümü karıştırdım ve günkurusunu kaynatıp suyunu verdim bir kaç gündür rahatlatsın diye. Başka çözüm bulan var mı acaba ?
F-Betul _elmaliturtam Armut, ev yoğurdu, yulaf ezmesi, kefir iyi gelir. Doktorunuzdan probiyotik isteyebilirsiniz, Bir de suyunu eksik etmeyin ara ara su teklif edin.
Sonsuzmutluluk _elmaliturtam Aynı durumdayız 5 gün yapmadı doktor 1 hafta ek gıdaya ara ver dedi sadece emzirdim yine yapmadı lavma ve fitille yaptı duphalac kullandım yine yapmıyo sadece kabak havuç gün kurusu zeytinyağı brokoli elma veriyorum 7 aylık olduk 1 aydır böyle.qz önce doktordan geldim yine entoragermina verdi 20 günde böyle deneyeceğim geçer inşallah