Kizim bugün tam 15 ay 5 günlük. Emekleme vs geç oldu tamam ama henüz tam anlamıyla yürüyemiyor. Ya aslında yürüyor ama ben tutmasam dengesini kaybediyor. Düşsün kalksın öğrensin diyeceğim ama çok kötü düşüyor sırt üstü falan da düşecek gibi oluyor. Hızlı ve önüne bakmadan yürüyor, bi de yurume tamamdır gibi eline oyuncak vs alıp öyle gidiyor. Pesinde gezmek tutmak beni çok yordu, hiç iş yapamıyorum ne olacak. Ne zaman düzelecek, neden böyle oluyor ? Kuzenimin oğlu 1 yaşında mis gibi yürüyor onlar koltukta oturup bebeklerini seyrediyor ben peşine geziyorum vallahi çıldıracağım