Merhaba
3 aylık kızım var.
Saçları dökülmeye başladığı için içimden saç trasini yapmak geliyor. Bebekten keseyim büyüyünce kesmek zorunda kalmam diyorum. Daha iyi uzasın diye kesmek istiyorum. Çok erken sanırım. Sizlerin fikirlerine ihtiyacım var. Teşekkür ederim.