minikannesii sizler bebeklerinizle sofraya oturup yemek kahvaltı yiyebiliyor musunuz ya benim oğlum ne kendi yiyor ne de bana yediriyor illa dağıtacak ya da kucağımda oturacak ağzına bi şey versem diliyle itiyor artık sabrım tükeniyor
Oruchatice minikannesii aynj bizimkide öyle daha hala karışım yiyoruz biz baska bişeyi kabul etmiyor bebeğim
Haticekkbkr minikannesii kahvaltıda beraber yemiyoruz canım bizde, önce ona yaptırıyoruz sonra oğlumu uyutunca yiyorum ben. Kahvaltıya çok önem veririm oglumlayken hicbisey anlamıyorum yedigimdem.ona da tam yediremiyorum beraber yersek. Diğer ogunlerde beraber yeriz normal.
Bendeanneyim minikannesii daha bile fazlasi bazen doguracagima olseydim dedirtiyor allah affetsin oyyyyyle zorluyor ki batandokulen dagilani gectim yese bari ona da raziyim
Haticedere18 minikannesii mama sandalyesi alarak çözüme kavuşturduk😀 önüne koyuyorm kendisi yiyor . Tabi sıvı şeyler vermiyorum döküyor
minikannesii @Oruchatice karışım da yemez yemedi hiç artık bi düzen oluşsun istiyorum ama yok maalesef
BeautifulMother1 minikannesii evet oturuyoruz yarım salatalık soyuyorum eline verip kendisi ısırıyor sonra peynir yumurta zeytin domates tereyağ kahvaltı da ne varsa veriyorum zaten çok yeniyor doyduğu an kafasını çeviriyor ağzını açmıyor bizde zorlanıyoruz
MinnakAsel minikannesii 13 aylık yer sofrasında yedirirken iflağımı kesiyor yiyor ama nasıl yiyor ama masada yerken onuda mama sandalyesine koyuyorum çok daha rahat oluyor 🙃
Havvana minikannesii zorla mama sandalyesine oturtuyorum önüne de dikkatini çekecek oynayacak seyler veriyorum öyle duruyo bu ara çok yemiyo belki dış belki atak dönemindedir🤷🏻♀️ düzgün uyumuyor da Allh bizlere sabır versin ☺️
Seymen1905 minikannesii bende mama sandalyesine koyuyorum karışım ları ben 8 ayda bıraktım çünkü karışım verdikçe diğer besinleri tek tek yemeyeceğimden korktum şükür şimdi domatesi soyuyorum dilimleyip çatalla veriyom salatalık veriyorum eline kemiriyo peynir yumurta falan şimdilik bi sıkıntı yok berabrr yiyoruz hamd olsun