petunya06 Merhaba, benim bebeğimde 3 ay 2 günlük. O anlattığınız durum meme reddi, aynı şeyi birkaç haftadır bende yaşadım. Bebeğim asla emmek istemiyordu ve çok ağlıyordu. Şimdi normale döndü. Emmek istemedikçe zorlamadım, kendi istediğinde emzirdim hep. Ben iki memeyi de emziriyorum her seferinde. Toplamda 15 dk belki duruyor belki durmuyor. Ben de aç kaldığını düşünüyordum, fakat kilo alımı iyi çıktı. Siz de zorlamayın kendi haline bırakın istediğinde emsin, normale dönecektir. Biberon da vermeyin.