Canan27 3-4 saatte bir verin alıyorsa meme reddi değildir.aşıdan sonra oldu bizde ben saatte 1 veya 2 saatte bir veriyordum. aynı şekil devam edeyim dedim.memeye yaklaşınca ağlayıp duruyor.sonra baktım memeyi belli bir saatte alıyor.meğer kızım artık 3-4 saat emmeden durabiliyormuş.