Aselayliz Merhaba arkadaşlar BEBİVİTA kullanan varmı hipp in yan ürünü diye duydum nasıl acaba kilo alımı az dedi doktorumuz da
Mlke301020 Aselayliz bim de satılan dimi ben bi ara almıştım kokusu benim midemi bulandırdı attım çöpe 😬
boncukhaniminannesi Aselayliz aldım canım ama diğer mamalarda bulunan bazı içerikler içinde mevcut olmadığı için bir kutu aldım sonrasını devam ettirmedim. Sma ve Bebelac Gold hangisi indirimde ise onu alıyorum ama sma daha çok memnunum
Aselayliz boncukhaniminannesi kızım baya zayıf doktor mama vermen gerek dedi bebelac golf aldık kullandım ama pek kilo alımı olmadı bugünde bitti bim yakın diye akşamı dedim ama bilmiyorum başka kilo almadı için ne yapmalıyım