Oğlum doğduğu günden beri emzikle yaşıyor, hastanede gece yarısına kadar susmayınca doktor verdirmişti 😅 ilk başlarda tam dalmadığında ağzından emzik düşünce uyanıyordu ama şimdi nerdeyse 8 aylık oldu, uykuya dalınca kendisi atıyor ağzından, uyanınca da alıp emiyor yine. İleride nasıl bıraktıracağımı ben de bilmiyorum. Bekleyeyim en iyisi burada 🤗