Emolii Ek gıdaya başladığınızda ona da bir şeyler ayarlayıp mama sandalyesi ile yanınızda oturtun, mesela yoğurt verin ❤️ ben öyle yapıyorum genelde. Benim ailemden gelen alışkanlığımdır bu, yemeklerde hep beraber olunur, buna alışsınlar diye öyle yapıyorum, kahvaltıda yumurtalarını veriyorum, akşam uyumamışlarsa yoğurt veriyorum