Katipmoms Merhaba anneler.. kızım 14 aylık ve hala yürümüyor erken dedi doktorumuz endişelenecek bir şey yok dedi ama kızım dizleri üzernde yürüyor artık emeklemeyide bıraktı korkmalımıyım bilmiyorum bu durumu yasayan varmı
MinnakAsel Katipmoms Ya benim kızımda dizlerini yere koymadan elleriyle destek alıp ilerliyordu emekleme pozisyonunda bir haftayi geçmeden yurudu
susiron Katipmoms. Merhaba 1 ay sürdü bizim diz üzeri yürümemiz oğlum 15.5 aylıkken ayaklandı şükür olsun gecici durum .Bende çok endişelenmiştim dizleri üstünde adrta koşuyordu evin içinde 😁
Mom042 Ustte kalsin kuzum. Dizlerinin uatunde yurumek nasil oluyor suan gozumde canlaniyor buyuk bi ihtimal o sekilde bi yere tutunup kalkip yureye caliscak . Basiyosa aykalrinin ustune desteksiz oturuyosa insallah yurur 18. Aya kadar normal diyorlar