Karadeniz61 Merhaba arkadaşlar dün aylık kontrolumuz vardı güzel geçti sıkıntı yoktu bugün 2ay 3 günlüğüz bebeğim gece keyifsizdi sanki inliyor gibi sesler çıkarıyor biryeri ağrıyor olabilir mi yoksa ben mi kuruntu yapıyorum
Evrem94 Bir yeri ağrıyor olsaydı susmadan ağlardı canım. Kuruntu yapmıyorsun annesin bebeğini düşünmen gayet normal ama dikkat et hala inleme tarzı çıkardığı ses devam ederse doktorunuzla görüşürsünüz.