Prlkcansu Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var emziriyorum göğüslerim çok şiş manuel göğüs pompasıyla sağıyordum ilk zamanlar şimdi onunla da gelmiyor elektrikli olanlardan almak istiyorum ama şuan onu alacak durumum yok başka nasıl sağabilirim ? 😞
Eymenduygy Prlkcansu ben göğüs tirlesi ile sağdım hep, aslında göğüs ucu çıkarmak için satılıyor ama çok iyi süt çıkarıyor 🙂 7 aylık olacağız ihtiyaç olduğunda hep onun ile sağıyorum
Elmass1 Prlkcansu elinle sagmayı denedin mi becerebilecekmisin bi dene istersen nasıl yapılıyo internetten araştır bn o şekilde yapıyodm gogusum sert olunca
Asel_sahra Emzirmeyle post actm kac defa yazan olmadi konu dedikodu olunca aldatma yada kaynana olunca yüzlerce yorum yapiliyo
Elmass1 Prlkcansu bende ilk başta beceremedim sıkıldım yavaş oluyo falan diye göğüs elle sagmaya alışkın olmadığı için ilk az geldi 2. gün 3. Gün derken alıştı