Ben de doğum yapalı 42 gün oldu, normal doğum yaptım. Hamilelikte aldığım kilonun 10 kilosu gitti, 6 kilosu kaldı. E tabi göbekte hala duruyor. Pantolonların düğmeleri göbekten ötürü hala kapanmıyor. Ben de bu yüzden Owli korse sipariş ettim. Bugün yarın gelir herhalde. İnşallah göbekten kurtulurum 🤲😊