dilara10 Günaydınlar. Bebeğim 6 ayı doldurdu. Yumurta tattırmıstım. Şimdi çeyrek yumurta sarısı ve kendi yaptığım 1 adet bebe bisküvisini çatalla ezip versem bir zararı olur mu?
Eymenduygy dilara10 yarım yumurta sarısı+2 adet ev yapımı bebe bisküvisi+bebek loru yada bebek labne+ıhlamur ya da peynir altı suyu+Yarım çay kaşığı keçiboynuzu özü ya da muz. ekleyip bulamaç yapıyorum benimki bayılarak yiyiyor 🙂 size de öneri olsun :)
dilara10 @Eymenduygy oh afiyet olsun miniğe. Ben daha lor peynir ve peynir altı suyu yapamadım. O yüzden sordum ikisini karıstırıp bersem az bişey su ile açsam bir sıkıntı olur mu acaba
Eymenduygy dilara10 ıhlamur ile ya da anne sütü formül mama ile açabilirsin, su ile pek iyi olmuyor tadını sevmemişti ☺️