Mrymmhmt 7 aylık oğlum 4. Ayında mamadan soğudu uykusunda emiyordu sadece bu aralar onuda emmiyor.Ek gıda desek herşeyi yiyordu ama şuan kaşığı gördüğü gibi ağlıyor delirmek üzereyim Aç ve ağlamıyor sorun ne olabilir yardım edin lütfen
Deletedmom_56 Mrymmhmt Canım ben de aynı şeyleri yaşadım dördüncü ayında mamasını içmek istemedi biberon reddi oldı. zaten beni emmiyor ek gıda konusunda da çok sıkıntı yaşadım şu an dokuz aylık hala sıkıntı yaşadığım oluyor yemek istemiyor çok zor sevdirdim bazı şeyleri ben muzda fayda gördüm muzu çok seviyor reddetmiyor onu deneyebilirsin canım