Leyla2763 Kizlar saclarim inanılmaz derecede kepekli aglicam artik ya gecmiyor dermatolga gittim kac defa bos en pahali sampuanlari aldim yine bos sirkeyle birkac kez yikadm ama oda tenime alerji yapıor:((tavsiyelere acigim tskler