091989 Kızım 2 yaşında ateşi 2 gündür ateşi var hastaneye gittik bütün tahlillerini yaptırdık temiz çıktı neden olabilir sizce hiç bu kadar ateşlenmezdi 😞, çok korkuyorum 😢
BarlasMomm 091989 6. Hastalik olabilir mi. Burda postlarda okumustum ates yapiyor diye bi arastirin isterseniz. Gecmis olsun
alpin-annesi 091989 3 gün 3 gece sürdü 39 lardan aşağı düşmedi tahlillerde hiç bi şey çıkmadı 3. Günün sonunda ateş ani şekilde düştü ve vücudunda hafif döküntü oldu 6. Hastalıkmış 🙈 çok geçmiş olsun size de 🙏🏼🌸
elmalikurabiye 091989 kizamik oliyo aandim ben ilk basta. Kirmizi benekler cikti tum vucudunda. 3 gun ates 3 gunun sonunda dokuntuyle geciyor bu hastalik