Ebrareylulll Azitro yazdı bebeğine Dr öksürük şikayetimiz vardı hırıltı var dedi ilac yazdı ama geceden beri ishal ateşe çevrirdi Diş mi diyede düşünüyorum çünkü 38 . Bazan 38.5 oluyor antibiyotigi 2 defami versem bilemedim ki saat 5 de veriyorum akşam
defnemilam Ebrareylulll antibiotik ishal yapar doktorun nasil kullan dediyse o sekilde kullan lutfen bagirsak florasini bozuyor antibiotikler yaninda probiotik kullanmani tavsiye ederim
Uzaymekiii Ebrareylulll azitro etkili bi antibiyotik kafanıza göre sakın doz arttırmayın ve doktorun dediğinin dışına çıkmayın. Ateşi varsa ateş düşürücü verin. İshali antibiyotikten oluyordur normal sık sık altını temizleyin ki pişik olmasın.
ipekk05 Uzaymekiii merhaba azitro antibiyotik daha önce sizde kullandınız mı acaba öksürük için bebeğime verdi hırıltı duydu göğüste etkilimidir
Uzaymekiii ipekk05 merhaba evet kullanmıştı kızım öksürük için etkili midir bilmiyorum kanda enfeksiyon olduğu için kullanmıştı. Hırıltıyı göğüste duyduysa doktor muhtemelen ciğerlere etki etmesin diye vermiştir. Geçmiş olsun🙏🏼
ipekk05 BuseCan Ne için kullanmıştınız acaba bronşit başlangıcı için verdide doktor öksürük için etkilimidir acaba